Velkommen

Velkommen - og takk for at du stakk innom. Her rår det positive (og av og til det som er vanskelig). Jeg har tanker om så mye, men mest om alt som skaper glede i sjel og sinn, de optimistiske, lyse tankene, som mange ganger har reddet meg fra å gå under. Ikke tro at jeg bare har opplevd medgang, men jeg har snudd motgangen til lærdom. Det er på en måte den som har gjort meg til den jeg er. Ellers blir det vakre omgivelser, godord til familie og venner og alt som ellers forskjønner livet.

søndag 26. januar 2014

Noen før-bilder

Jeg tenkte det kanskje er på tide å vise noen før-bilder av kjøkkenet vårt, siden vi nå så smått har begynt å forberede.......i dag er bl a taket vasket med kraftvask og halve taket er nå malt første strøk med hvitt.

Bare dette gjør rommet lysere.......bare tenk hvordan det blir når alt er ferdig. Juhuu!


Denne døra er nå tettet igjen. Den gikk ut til en liten veranda vi aldri brukte, og vi trenge plassen til benken så da var ikke valget så vanskelig. Bedre isolert ble det også.

I dette hjørnet skal vi ha komfyren i 45 graders vinkel, og ikke minst skal vi bytte ut kjøkkenvifta, og erstatte den som sitter oppunder taket. 


Gamle overskap. Og skuffer som plasthåndtakene knekker på. Klart vi trenger noe nytt. Men vi har vært flinke, og har fått tak i brukt og utrolig billig. Gjenbruk er tingen for oss.

Gleder meg til grovarbeidet er gjort (flinke mannen min!) og vi kan innrede med, ja nettopp....gjenbruk.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar